2017. április 21., péntek

Villámtipp - Üveglencsés ékszerek

Ezzel a mai bejegyzéssel útjára indul a "Villámtipp" sorozat, amelyben gyorsan és egyszerűen - pár lépésben - elkészíthető ötleteket mutatok be. Kezdjük is el :)

Nemrég Kecskeméten a Malom bevásárlóközpont első emeletén megnyílt egy vadonatúj hobbibolt, mégpedig a népszerű "Kreatív Hobby" család új (vidéki) tagja. Gondoltam benézek, és felmérem a terepet. Találtam is rögtön olyat, ami tetszett :) (...én ne találtam volna :D )



Szükséges anyagok és eszközök:

- Pentart ékkőragasztó (Gem glue) vagy más, átlátszóra száradó ragasztó
- Nyomtatott minta (lézeres nyomtatóval)
- Szike vagy sniccer




1. Az üveglencsék hátuljára tegyünk egy kevés ékkőragasztót, majd nyomjuk rá erősen a kiválasztott mintára (érdemes többféle méretű mintát nyomni egy lapra, de egyiket se vágjuk ki előre!).  A szélén esetlegesen túlfolyó ragasztót töröljük le.
2. Száradás után szikével vágjuk körbe a papírt az üveglencse vonalát követve.
3. Egy csepp ékkőragasztóval ragasszuk a mintát a medálba.

Én kalocsai mintára vágytam, így ezt készítettem:



Nincsenek megjegyzések: